Standarde ISO
Controlul inregistrarilor in ISO 9001:2008
In ce constau cerintele ISO 9001:2008 ? Exista doua tipuri de cerinte in acesta sectiune. In primul rand este necesar ca sistemul de management al calitatii din cadrul organizatiei sa ia in consideratie identificarea inregistrarilor necesare pentru a furniza dovezi cu privire la operarea eficienta a sistemului de management al calitatii. De asemenea, este necesara […]
15th May 2018
Masurare, analiza si imbunatatire (ISO 9001)
Organizatia urmeaza sa planifice, elaboreze si imbunatateasca procese pentru monitorizarea, masurarea si analiza propriului sistem de management al calitatii si a procedurilor aferente; se vor oferi dovezi ca propiile produse indeplinesc cerintele clientilor si a altor parti interesate, se va verifica eficacitatea si derularea sistemului de management al calitatii si se va realiza imbunatatirea continua […]
22nd April 2018
Controlul dispozitivelor de monitorizare si masurare (ISO 9001:2008)
ISO 9001:2008 – Controlul dispozitivelor de monitorizare si masurare – Sinteza ideilor principale ISO 9001: Organizatia va decide cu privire la tipul si frecventa monitorizarii si masurarii necesare pentru a asigura ca un produs satisface cerintele clientilor si/sau ale altor parti interesate, identificand dispozitivele necesare pentru aceste activitati si elaborand proceduri pentru a asigura faptul […]
29th January 2018
Analiza proiectarii si dezvoltarii in ISO 9001
Analiza proiectarii si dezvoltarii – Sinteza ideilor principale Organizatia urmeaza sa deruleze “analize sistematice†ale activitatilor de proiectare si dezvoltare in momente bine definite pentru a se asigura ca rezultatele indeplinesc cerintele de proiectare si dezvoltare cat si cele legate de produs, identificand si corectand problemele inainte ca acestea sa aiba un impact asupra proiectarii […]
9th January 2018
Elementele de iesire ale proiectarii si dezvoltarii (ISO 9001)
Elementele de iesire ale proiectarii si dezvoltarii – Sinteza ideilor principale, conform ISO 9001 Organizatia trebuie sa aprobe si sa stocheze elementele de iesire intr-un mediu care permite verificarea lor in comparatie cu elementele de intrare. Rezultatele proiectarii si dezvoltarii trebuie sa indeplineasca patru criterii, incluzand abilitatea de a satisface cerintele identificate drept elemente de […]
10th October 2017
ISO 9001 – Analiza cerintelor referitoare la produs
Analiza cerintelor referitoare la produs – Cele mai importante aspecte punctate Cerintele referitoare la produs, fie ca este vorba de o cerere de oferta, o comanda contractuala sau un amendament la un contract existent, trebuie sa fie analizate de catre organziatie pentru a se asigura faptul ca cerintele si/sau modificarile sunt perfect intelese si ca […]
14th June 2017
ISO 27001 – Etapa de executie
ISO 27001 este un standard pentru securitatea informatiei. Mai jos va prezentam informatii despre a doua etapa a implementarii ISO 27001 pentru securitatea informatiei in cadrul unei firme: Etapa de executie Etapa de executie in ISO 27001 consta in desfasurarea urmatoarelor actiuni • Elaborarea unui plan de eliminarea a riscurilor; se detalieaza cine, cum, cand […]
21st January 2017
O introducere la standardul ISO 28000 2007 pe intelesul tuturor
Introducere la ISO 28000 ISO 28000 este un standard general pentru managementul securitatii. El a fost publicat pentru prima data in anul 2005 ca o specificatie disponibila public (in engleza, publicly available specification – PAS). Versiunea curenta a fost publicata oficial pe 15 septembrie 2007. Ea anuleaza si inlocuieste ISO/PAS 28000 2005. Scopul sau este […]
7th December 2016
ISO 9001 – Productia si prestarea de servicii – Identificarea si trasabilitatea
Ghid de implementare ISO 9001: Realizarea produsului (7.0) – Productia si prestarea de servicii (7.5) – Identificarea si trasabilitatea (7.5.3) Identificarea si trasabilitatea – Sinteza ideilor principale ISO 9001 Organizatia trebuie sa detina un sistem eficient pentru a permite identificarea unui produs de-a lungul intregului proces de productie, incluzand inspectia si verificarea situatiei acestuia, ori […]
3rd June 2016
Ce este ISO 9001 / 2015 ?
ISO 9001:2008 cunoscut de toata lumea si mai recent ISO 9001:2015 face parte din familia de standarde ISO 9000, fiind un document in care se prezinta cerintele pe care o organizatie trebuie sa le indeplineasca in vederea obtinerii certificarii ISO 9001. ISO 9001 este un sistem de management al calitatii, recunoscut la nivel international. Standardul […]
11th November 2015