Standarde ISO

Masurare, analiza si imbunatatire (ISO 9001)

Organizatia urmeaza sa planifice, elaboreze si imbunatateasca procese pentru monitorizarea, masurarea si analiza propriului sistem de management al calitatii si a procedurilor aferente; se vor oferi dovezi ca propiile produse indeplinesc cerintele clientilor si a altor parti interesate, se va verifica eficacitatea si derularea sistemului de management al calitatii si se va realiza imbunatatirea continua […]

22nd April 2018

Controlul dispozitivelor de monitorizare si masurare (ISO 9001:2008)

ISO 9001:2008 – Controlul dispozitivelor de monitorizare si masurare – Sinteza ideilor principale ISO 9001: Organizatia va decide cu privire la tipul si frecventa monitorizarii si masurarii necesare pentru a asigura ca un produs satisface cerintele clientilor si/sau ale altor parti interesate, identificand dispozitivele necesare pentru aceste activitati si elaborand proceduri pentru a asigura faptul […]

29th January 2018

Analiza proiectarii si dezvoltarii in ISO 9001

Analiza proiectarii si dezvoltarii – Sinteza ideilor principale Organizatia urmeaza sa deruleze “analize sistematice” ale activitatilor de proiectare si dezvoltare in momente bine definite pentru a se asigura ca rezultatele indeplinesc cerintele de proiectare si dezvoltare cat si cele legate de produs, identificand si corectand problemele inainte ca acestea sa aiba un impact asupra proiectarii […]

9th January 2018

Elementele de iesire ale proiectarii si dezvoltarii (ISO 9001)

Elementele de iesire ale proiectarii si dezvoltarii – Sinteza ideilor principale, conform ISO 9001 Organizatia trebuie sa aprobe si sa stocheze elementele de iesire intr-un mediu care permite verificarea lor in comparatie cu elementele de intrare. Rezultatele proiectarii si dezvoltarii trebuie sa indeplineasca patru criterii, incluzand abilitatea de a satisface cerintele identificate drept elemente de […]

10th October 2017

ISO 9001 – Analiza cerintelor referitoare la produs

Analiza cerintelor referitoare la produs – Cele mai importante aspecte punctate Cerintele referitoare la produs, fie ca este vorba de o cerere de oferta, o comanda contractuala sau un amendament la un contract existent, trebuie sa fie analizate de catre organziatie pentru a se asigura faptul ca cerintele si/sau modificarile sunt perfect intelese si ca […]

14th June 2017

ISO 27001 – Etapa de executie

ISO 27001 este un standard pentru securitatea informatiei. Mai jos va prezentam informatii despre a doua etapa a implementarii ISO 27001 pentru securitatea informatiei in cadrul unei firme: Etapa de executie Etapa de executie in ISO 27001 consta in desfasurarea urmatoarelor actiuni • Elaborarea unui plan de eliminarea a riscurilor; se detalieaza cine, cum, cand […]

21st January 2017

O introducere la standardul ISO 28000 2007 pe intelesul tuturor

Introducere la ISO 28000 ISO 28000 este un standard general pentru managementul securitatii. El a fost publicat pentru prima data in anul 2005 ca o specificatie disponibila public (in engleza, publicly available specification – PAS). Versiunea curenta a fost publicata oficial pe 15 septembrie 2007. Ea anuleaza si inlocuieste ISO/PAS 28000 2005. Scopul sau este […]

7th December 2016

ISO 9001 – Productia si prestarea de servicii – Identificarea si trasabilitatea

Ghid de implementare ISO 9001: Realizarea produsului (7.0) – Productia si prestarea de servicii (7.5) – Identificarea si trasabilitatea (7.5.3) Identificarea si trasabilitatea – Sinteza ideilor principale ISO 9001 Organizatia trebuie sa detina un sistem eficient pentru a permite identificarea unui produs de-a lungul intregului proces de productie, incluzand inspectia si verificarea situatiei acestuia, ori […]

3rd June 2016

Ce este ISO 9001 / 2015 ?

ISO 9001:2008 cunoscut de toata lumea si mai recent ISO 9001:2015 face parte din familia de standarde ISO 9000, fiind un document in care se prezinta cerintele pe care o organizatie trebuie sa le indeplineasca in vederea obtinerii certificarii ISO 9001. ISO 9001 este un sistem de management al calitatii, recunoscut la nivel international. Standardul […]

11th November 2015

ISO 19011- ghid pentru auditarea sistemelor de management al calitatii si al mediului

Standardul ISO 19011 – Ghid pentru auditarea sistemelor de management al calitatii si al mediului, a fost publicat in octombrie 2002 ca raspuns la cererea pentru o serie de clarificari si indrumari legate de auditarea sistemelor de management combinate. Standardul ISO 19011 prezinta in detaliu o serie de indrumari cu privire la auditarea sistemelor de […]

3rd August 2015