Articole ISO

“Masina viitorului” – pe agenda dezvoltatorilor de standarde

“Masina viitorului” se afla pe agenda intalnirii dintre fabricantii de masini si dezvoltatorii de standarde Printre cele mai importante discutii de bifat in agenda apropiatului eveniment Fully Networked Car se numara si modul in care pot sprijini standardele internationale dezvoltarea “masinii viitorului” si a sistemelor inteligente de transport care vor sustine aceasta dezvoltare. Cea de-a […]

9th November 2011

Despre Organizatia Internationala pentru Standardizare

Despre ISO, pe scurt ISO este Organizatia Internationala pentru Standardizare. ISO numara membri din 163* de organisme nationale de standardizare din tari mai mari si mai mici, industrializate, in curs de dezvoltare si in tranzitie, din toate regiunile lumii. Portofoliul ISO, alcatuit din peste 18 600* de standarde, pune la dispozitia mediului de afaceri, a […]

5th September 2011

Bowden vizeaza clientii ecologisti dupa certificarea ISO 14001

Bowden vizeaza clientii ecologisti dupa obtinerea certificarii ISO 14001 pentru managementul mediului Bowden Group din Adelaide culege roadele investitiei in mediu castigand certificarea ISO 14001 in urma celor 18 luni de eforturi depuse in aceasta directie 26 iulie 2011. Echipa de la Bowden a pus la punct un comitet special in cadrul companiei si a […]

29th July 2011

Elaborarea unei platforme de dezvoltare pentru ISO 14971

ISO 14971 – Elaborati o platforma de dezvoltare pentru managementul riscului in organizatia dvs. Procesul de management al riscului • Elaborati un proces ISO 14971 pentru a gestiona si a controla riscurile asociate cu dispozitivele medicale ale organizatiei dvs. • Documentati-va procesul de management al riscului ISO 14971 pentru dispozitivele medicale din organizatia dvs. • […]

4th July 2011

O introducere la standardul ISO IEC 90003 2004

O introducere la standardul ISO IEC 90003 2004 pentru managementul calitatii produselor software ISO IEC 90003 este un standard de management al calitatii pentru produsele software si serviciile asociate acestora. Noul standard ISO IEC 90003 2004 a fost publicat pe 15 februarie 2004. El inlocuieste vechiul standard ISO 9000-3 1997 care a fost scos din […]

30th June 2011

Obiective privind managementul securitatii resurselor umane

1. Reduceti riscul de furt, frauda sau folosire gresita a facilitatilor asigurandu-va ca toti potentialii angajati isi inteleg responsabilitatile inainte ca dvs. sa-i angajati. 2. Reduceti riscul de furt, frauda sau folosire gresita a facilitatilor asigurandu-va ca toti potentialii contractanti isi inteleg responsabilitatile inainte ca dvs. sa-i angajati. 3. Reduceti riscul de furt, frauda sau […]

5th June 2011

Indrumari privind managementul calitatii materialelor

Pregatiti un compendiu al produsului • Pregatiti un compendiu al produsului. Cereti personalului din departamentul de marketing sa pregateasca un compendiu al produsului. Acest document reprezinta o specificatie preliminara. El ar trebui sa descrie produsul si sa enumere nevoile si asteptarile clientilor. Compendiul dvs. ar trebui: • Sa defineasca toate cerintele privitoare la performanta produsului. […]

25th May 2011

Controlul analizei datelor in managementul calitatii serviciilor

Managementul calitatii – Controlati modul in care strangeti si analizati date • Strangeti date despre servicii si prestarea de servicii pentru a: • Masura daca cerintele au fost sau nu indeplinite. • Identifica oportunitatile de imbunatatire a calitatii serviciilor. • Evalua eficienta si eficacitatea serviciilor. • Controlati-va procesul de strangere de date despre servicii. • […]

22nd May 2011

Controlul procesului de analiza proiectului (managementul calitatii)

ISO 9004 : Controlati-va procesul de analiza a proiectului • Dezvoltati un proces care sa se ocupe de analiza proiectului si controlati modul in care functioneaza. Acest proces ar trebui efectuat dupa fiecare faza de proiectare si ar trebui, de asemenea: • Sa implice oamenii care vor influenta calitatea. • Sa documenteze problemele de design […]

15th May 2011

Dezvoltarea de proceduri pentru depozitare, transport si service

Dezvoltati proceduri care sa se ocupe de manipularea, depozitarea, transportul si service-ul produselor, folosind managementul calitatii • Dezvoltati si documentati proceduri pentru a manipula, depozita, identifica, impacheta si livra materialele prelucrate. Dezvoltati proceduri pentru a: • Preveni stricarea, deteriorarea sau contaminarea in timpul manipularii, depozitarii sau transportului produselor. • Identificati si urmariti materialele prelucrate astfel […]

12th May 2011