Dezvoltarea de proceduri pentru depozitare, transport si service

Scris de Advisor pe May 12th, 2011 in Articole

Dezvoltati proceduri care sa se ocupe de manipularea, depozitarea, transportul si service-ul produselor, folosind managementul calitatii

• Dezvoltati si documentati proceduri pentru a manipula, depozita, identifica, impacheta si livra materialele prelucrate. Dezvoltati proceduri pentru a:
• Preveni stricarea, deteriorarea sau contaminarea in timpul manipularii, depozitarii sau transportului produselor.
• Identificati si urmariti materialele prelucrate astfel incat sa va puteti descurca in cazul retragerii produselor de pe piata, a testelor, inspectiilor si plangerilor clientilor.
• Specificati modul in care ar trebui impachetate materialele prelucrate, avand in vedere prevenirea stricarii, deteriorarii si contaminarii produselor.
• Asigurati-va ca nu vor fi folosite accidental de catre clienti produsele care au fost deteriorate in timpul trasportului.
• Dezvoltati programe de serviciul clienti si suport tehnic.
• Dezvoltati un program de service post vanzare pentru a sfatui clientii cum sa manuiasca si sa foloseasca produsele dvs.
• Dezvoltati un sistem de feedback dat de clienti pentru a:
• Strange plangerile de la clienti.
• Da de urma defectiunilor produselor.
• Initia actiuni corective.
• Incuraja reevaluarile de design.