Standarde ISO

ISO 14001, Managementul mediului – Cerinte privind planificarea

4.3 ISO 14001 – Cerinte privind planificarea • 4.3.1 Identificati aspectele de mediu. • Elaborati proceduri ISO 14001 pentru a identifica aspectele de mediu ale activitatilor, produselor si serviciilor dvs. • Implementati proceduri pentru a identifica aspectele de mediu ale activitatilor, produselor si serviciilor dvs. • Documentati aspectele de mediu ale activitatilor, produselor si serviciilor […]

29th May 2011

Obiective privind managementul politicilor de securitate ISO 27001

ISO IEC 27002 2005 a fost cunoscut anterior ca ISO IEC 17799 2005. Totusi, nimic altceva nu s-a schimbat. Continutul este acelasi. Fiecare din sectiunile care alcatuiesc esenta standardului ISO/IEC 27002 (17799) – sectiunile 5 – 15 – incepe cu o serie de obiective privind controlul securitatii. Acest material ofera o lista amanuntita si completa […]

28th May 2011

ISO 13485 – Cerinte privind managementul

ISO 13485 pentru dispozitive medicale – Cerinte privind managementul 5. Cerinte privind managementul 5.1 Sprijiniti calitatea Promovati importanta calitatii. • Promovati nevoia de a indeplini cerintele clientilor. • Promovati nevoia de a indeplini cerintele privind dispozitivele medicale. Dezvoltati un sistem de management al calitatii. • Sprijiniti dezvoltarea unui sistem al calitatii. • Formulati politicile organizatiei […]

18th May 2011

Certificare ISO 9564 – Coduri PIN pentru carduri bancare

Un nou standard recent publicat de Organizatia Internationala pentru Standardizare si anume ISO 9564, asigura securitatea numerelor PIN pentru cardurile dvs. bancare Standardul ISO 9564-1 se aplica la gestionarea codurilor PIN pentru verificarea detinatorilor cardurilor in sistemele bancare, in special in cazul bancomatelor – automated teller machine – (ATM), la terminalele punctelor de vanzare, in […]

6th May 2011

AS 9100 pentru Industria Aviatiei – Cerinte privind resursele

6. Cerinte privind resursele 6.1 Furnizati resursele cerute de SMC • Identificati resursele de care are nevoie SMC. • Furnizati resursele de care are nevoie SMC. 6.2 Furnizati personal competent in privinta SMC. 6.2.1 Asigurati competenta muncitorilor. • Asigurati competenta fiecarui membru implicat in SMC care ar putea sa afecteze direct sau indirect abilitatea de […]

30th April 2011

Introducere la ISO 31000 pentru managementul riscului

Certificare ISO 31000 pentru managementul riscului ISO 31000 este un standard general al managementului riscului. El a fost dezvoltat de grupul de lucru de pe langa comisia tehnica ISO care se ocupa de managementul riscului. Numele oficial al acestui standard este ” ISO 31000 : 2009 Managementului riscului – Principii si linii directoare”. ISO a […]

24th April 2011

Standardul ISO 9004-1 1994 pe intelesul tuturor

Acest material se bazeaza pe standardul calitatii ISO 9004-1:1994, publicat de Organizatia Internationala pentru Standardizare. Va este prezentata o interpretare amanuntita si cuprinzatoare a acestui standard, folosind un limbaj clar si usor de inteles. ISO a elaborat 9004-1:1994 pentru a va ajuta sa intelegeti elementele si conceptele sistemului de management al calitatii. Sistemele calitatii trebuie […]

17th April 2011

ISO 9004 – Fundamente

ISO 9004 este un standard de management al calitatii. El a fost publicat pentru prima oara in 1994, adus la zi in 2000 si apoi, din nou, in 2009. Versiunea curenta a fost publicata oficial pe 1 noiembrie 2009, fiind cea de-a treia versiune a standardului ISO 9004. Aceasta versiune anuleaza si inlocuieste toate editiile […]

6th April 2011

Certificare ISO 10002 pentru Satisfactia clientilor

Rezolvarea plangerilor clientilor Reclamatiile ofera feedback despre cum se comporta produsele si serviciile unei companii pe piata si reprezinta, astfel, o parte din sistemul de management al calitatii in compania respectiva. Rezolvarea plangerilor in mod eficace este recunoscuta drept o cale de a mentine loialitatea clientilor. ISO 10002, Customer Satisfaction – Guidelines for complaints handling […]

30th March 2011

ISO 15489 pentru Gestionarea actelor

Fiecare societate are nevoie sa-si administreze actele privind afacerile sale, ceea ce inseamna salvarea, stocarea, regasirea, folosirea, protejarea si distrugerea informatiei pe care o creeaza si o primeste. Un program de gestionare a actelor structurat adecvat duce la costuri reduse si riscuri mai bine administrate. ISO a publicat standardul ISO 15489-1:2001, care ofera indrumari pentru […]

28th March 2011