Un lant hotelier adopta sistemul de management al calitatii ISO 9001
Scris de Advisor pe October 16th, 2011 in Stiri
Brazilia, 11 octombrie 2011
Lantul hotelier Allia Hotels si-a implementat sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 in toate locatiile sale
Acest program se aliniaza obiectivului Allia de a se diferentia prin calitatatea serviciilor oferite clientilor. Si mai mult, acesta reprezinta un pas important in aplicarea modelului de francize pe care lantul doreste sa il inaugureze incepand cu anul 2012. Detinand in prezent 34 de locatii in sase state braziliene, Allia Hotels vizeaza atingerea unui numar de 40 de hoteluri pana in 2015.
Potrivit presedintelui Allia Hotels, André Monegaglia, initiativa de a indeplini cerintele celui mai renumit standard al calitatii din lume vizeaza imbunatatirea modului de functionare al grupului, standardizarea procedurilor, proceselor si serviciilor intr-o maniera eficace, reducand costurile si riscurile.
“Inainte de toate, este vorba despre indeplinirea unei serii de reguli prin care incercam sa obtinem constant satisfactia clientilorâ€, a fost concluzia presedintelui Monegaglia.
Printre instructiunile standardului ISO 9001:2008 care vor fi adoptate de Allia Hotels se numara indrumarile privind implementarea ISO si mentinerea unui sistem de management al calitatii; angajamentul conducerii lantului fata de satisfactia clientilor si politicile calitatii, comunicarea si analizarea principiilor sistemului; organizarea resurselor umane, a infrastructurii si a mediului de lucru necesar pentru implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii; elaborarea masurilor de control necesare in privinta produselor si serviciilor; descrierea activitatilor necesare pentru a asigura o imbunatatire continua, prin intermediul masurarii si monitorizarii satisfactiei clientilor, a auditurilor interne si a masurarii proceselor si serviciilor. (sursa: www.revistahoteis.com.br)