Fortinet recertificat ISO 9001:2011

Scris de Advisor pe July 6th, 2011 in Stiri

Fortinet recertificat ISO 9001:2011 pentru inaltele standarde ale managementului calitatii

5 iulie 2011. Fortinet – deschizator de drumuri si lider in furnizarea solutiilor unificate de managementul securitatii (UTM – unified threat management – o categorie de solutii de securitate a informatiei care integreaza o gama de aplicatii de securitate intr-un singur dispozitiv.

Solutiile UTM combina un firewall cu un antivirus ÅŸi cu o solutie de prevenire ÅŸi detectare a intruziunilor intr-o singura platforma), a anuntat astazi obtinerea recertificarii standardului ISO 9001:2011 pentru sistemul pentru managementul calitatii. Recertificarea ISO se aplica locatiilor Fortinet din Canada, Burnaby si Ottawa, care reprezinta centre cheie de cercetare si de dezvoltare ale companiei pentru activitati ca proiectarea si dezvoltarea de hardware si software, serviciile FortiGuard(R) Network, documentatia tehnica si operatiunile de fabricare.

Domeniul acoperit de certificarea sistemului de management al calitatii include proiectarea, dezvoltarea si fabricarea de produse pentru securitatea retelelor si furnizarea de servicii asociate securitatii. Fiind cel mai recunoscut standard al calitatii din lume, ISO 9001:2011 este esential pentru corporatiile care au o prezenta internationala, deoarece pune la dispozitie un limbaj universal de comunicare cu vanzatorii, partenerii si clientii din intreaga lume in privinta aderarii unei companii la inaltul standard al calitatii.

Certificarea ISO 9001:2011 este o validare a angajamentului luat de Fortinet fata de cel mai inalt nivel al calitatii oferit clientilor sai de varf.

Organizatia Internationala pentru Standardizare (ISO), cu sediul in Geneva, Elvetia, este un consiliu dezvoltator de standarde ale calitatii global recunoscute, care vizeaza ca dezvoltarea, fabricarea si furnizarea produselor si serviciilor sa fie mai eficienta si mai sigura.

ISO 9001:2011 ofera cerintele pentru elaborarea si implementarea unui sistem de management al calitatii, care este un cadru prin intermediul caruia o organizatie isi poate controla procesele cu scopul de a atinge obiective ca satisfactia clientilor, conformitatea cu reglementarile si imbunatatirea continua.

“Certificarea ISO 9001:2011 garanteaza bazei globale de clienti ai Fortinet ca toate aspectele dezvoltarii si fabricarii de produse indeplinesc liniile directoare stricte privind calitatea, expuse de ISO si cerute de clientii nostri,” a spus Ken Xie, fondator si presedinte al Fortinet. “Excelenta in afaceri, produsele inovatoare si satisfactia clientilor si a partenerilor de afaceri sunt primordiale pentru noi, ele fiind acum validate mai usor prin aceasta certificare importanta a sistemului de management.”

Vizitati site-ul companiei, www.fortinet.com, pentru mai multe informatii. sursa: www.americanchronicle.com/