Companiile cresc satisfactia clientilor prin certificarea ISO
Scris de Advisor pe November 18th, 2012 in Articole
Exista multe avantaje care decurg din certicarea ISO, insa, pentru multe companii, a fi capabile sa indeplineasca sau chiar sa depaseasca asteptarile clientilor ramane principalul motiv pentru a obtine o certificare ISO.
A avea succes in afaceri in ziua de azi inseamna a fi mai bun decat concurenta si, fie ca ramura in care activati impune anumite standarde pe care trebuie sa le indepliniti, fie ca pur si simplu doriti sa fiti mai credibili in fata clientilor, a detine un certificat ISO va poate ajuta sa ajungeti cu un pas mai departe fata de companiile cu aceeasi activitate.
Detinerea unei certificari ISO va creste reputatia companiei dvs., dandu-le mai multa incredere clientilor in produsele sau serviciile dvs. si in abilitatile dvs. de a va desfasura activitatea in domeniul de care apartineti. Multe companii au constatat ca obtin mai multe contracte dupa ce s-au certificat conform standardului ISO ales.
Pe langa aceste beneficii, unele companii trebuie sa respecte anumite legi, cu tot mai multe reguli si reglementari introduse de-a lungul timpului. Detinerea unei certificari ISO garanteaza faptul ca respectati procesele corespunzatoare in domeniu si ca indepliniti toate cerintele legale pe care trebuie sa le indepliniti.
Cererile clinetilor continua sa fie tot mai numeroase si mai pretentioase, clientii dorind sa stie ca furnizorii lor le indeplinesc aceste cereri conform celor mai inalte standarde. O certificare ISO, cum este ISO 9001, va arata ca organizatia dvs. si-a implementat sistemele adecvate indeplinirii nevoilor clientilor de fiecare data.
Standardul ISO 9001 este unul dintre cele mai recunoscute standarde pentru sistemul de management al calitatii din lume, el demonstrand angajamentul companiilor de a le oferi satisfactie clientilor sai. Standardul poate fi urmat de companiile de orice marime si de orice tip si, printre alte aspecte, va ajuta la cresterea eficacitatii angajatilor, la indeplinirea strategiilor pe termen lung si la imbunatatirea satisfactiei clientilor.
A fi certificat ISO este un mare avantaj; cu toate acestea, indeplinirea cerintelor ISO 9001, sau ale oricarui alt standard ISO, poate fi un proces descurajator si complicat, mai ales daca inspira un numar de schimbari in practicile dvs. de afaceri. Din fericire exista consultanti experti in management, oferind metode eficiente de consultanta care ajuta companiile sa isi obtina mai usor statutul ISO dorit. Simple si usor de implementat, ele se bucura de sprijin din partea echipelor profesioniste de consultanta ISO.