Cele 8 principii ale managementului calitatii

Scris de Advisor pe October 11th, 2013 in Articole

Care sunt cele opt principii ale managementului calitatii ISO 9001?

Principiile managementului calitatii sunt:

Orientarea catre client – intelegerea nevoilor clientilor, indeplinirea cerintelor acestora si depunerea celor mai inalte eforturi pentru a depasi asteptarile lor.

Leadership-ul – managementul de varf al organizatiei stabileste directia si obiectivele companiei; trebuie puse bazele unei organizatii in care fiecare angajat este implicat in atingerea obiectivelor.

Implicarea personalului – personalul din cadrul tuturor nivelurilor organizationale este important si total implicat in atingerea tintelor si obiectivelor trasate de conducerea organizatiei; totodata, angajatii sunt total dedicati indeplinirii cerintelor si asteptarilor consumatorilor.

Abordarea procesuala – toate activitatile sunt gestionate prin prisma unei abordari sistemice; intreaga organizatie este gestionata ca un sistem de procese interconectate.

Imbunatatirea continua – imbunatatirea continua este obiectivul permanent al unei organizatii.

Abordarea factuala la luarea deciziilor – pentru luarea deciziilor in conditii de eficienta sunt folosite intotdeauna datele culese anterior.

Relatii cu furnizorii reciproc avantajoase – organizatia si furnizorii ei sunt interdependenti, relatiile reciproc benefice creaza valoare si prosperitate pentru ambii parteneri.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.0/5 (3 votes cast)
Cele 8 principii ale managementului calitatii, 4.0 out of 5 based on 3 ratings