Furnizor de servicii de externalizare IT, certificat ISO 9001

Scris de Advisor pe October 24th, 2012 in Stiri

Stefanini obtine certificarea ISO 9001:2008 pentru centrul sau de servicii din Filipine

Southfield, Michigan. 17 octombrie 2012. Stefanini, un furnizor mondial de servicii de externalizare IT onshore, offshore si nearshore, a anuntat astazi ca centrul sau de servicii din Manila, Filipine, a obtinut certificarea ISO 9001:2008. Aceasta certificare ISO demonstreaza angajamentul asumat de Stefanini in privinta furnizarii unor servicii de calitate. Evaluarea independenta a fost realizata de National Quality Assurance (NQA), un organism de certificare acreditat de Consiliul National de Acreditare ANSI-ASQ.

“Aceasta acreditare atat de anticipata demonstreaza angajamentul Stefanini fata de serviciul clienti si calitatea centrului nostru din Filipine, unde servim cu mandrie numerosi clienti mondiali,”

a remarcat vicepresedinte Jeff Ruffini.

Auditul independent a inclus: analiza sistemului calitii, politica si obiectivele privind calitatea, nivelul serviciilor, controlul documentelor, produsele furnizate de clienti, satisfactia clientilor, gestionarea problemelor legate de calitate, monitorizarea, gestionarea incidentelor si continuitatea afacerii. Odata cu aceasta distinctie, Stefanini a ajuns sa detina cinci centre mondiale de servicii certificate ISO 9001, si anume cele din: Bucuresti, Romania; Bruxelles, Belgia; Davenport, Iowa; Southfield, Michigan, si Manila, Filipine.

Stefanini si-a castigat dreptul de a etala logoul ISO 9001 pentru a-si demonstra conformitatea cu standardul. ISO 9001 este un standard aparut in 1987, care le cere organizatiilor sa demonstreze ca aplica un sistem de management al calitatii pentru a asigura consecventa si imbunatatirea, ceea ce duce la ameliorarea performantei si la cresterea satisfactiei clientilor. Organizatiile certificate se dedica imbunatatirii continue si sunt evaluate anual pentru a garanta ca initiativele lor de progres sunt mentinute.

“Credem ca o prezenta stabila in regiunea Asia Pacific este un element de diferentiere esential pentru Stefanini si suntem foarte mandri ca am primit aceasta certificare ISO 9001,” a spus Antonio Moreira, CEO pentru regiunea America de Nord si Asia Pacific. “Vom continua sa profitam de capacitatile si de expertiza din Manila in timp ce ne extindem in China si in alte parti ale acestei regiuni.”

Stefanini este o companie mondiala de servicii IT externalizate, cu peste 73 de sucursale in 30 de tari din America, Europa, Africa, Australia si Asia. Din 1987, Stefanini le ofera companiilor din topul Fortune 1000 din intreaga lume servicii IT cum ar fi servicii de dezvoltare de aplicatii, externalizare de infrastructura IT (suport help desk si servicii desktop), integrare de sisteme, consultata si angajare de personal strategic. Cu o baza de peste 500 de clienti activi, dintre care peste 300 companii multinationale, Stefanini isi pastreaza o pozitie de varf in domenii ca serviciile financiare, productia, telecomunicatiile, industria chimica, serviciile, sectorul public si utilitatile.

Clientii beneficiaza de stabilitatea financiara a companiei si de cresterea sa constanta. Sediul central al companiei se afla in Sao Paulo, Brazilia, sediul central european, in Bruxelles, iar cel nord-american, in Detroit. Mai multe informatii la adresa: www.stefanini.com.