Certificare ISO 13485 si Marcaj CE pentru Producatori de dispozitive medicale
Scris de Advisor pe December 15th, 2011 in Stiri
Szutest anunta programul Elite pentru companiile producatoare de dispozitive medicale care doresc sa obtina certificarea ISO 13485 si aprobarea Marcii CE
Szutest anunta introducerea unui program unic in Statele Unite – programul Elite pentru industria dispozitivelor medicale. Producatorii de dispozitive medicale nu mai trebuie sa aiba nelamuriri in ceea ce priveste obtinerea aprobarii Marcii Comunitatii Europene (Marcaj CE) sau a inregistrarii ISO. Programul Elite va tine clientii la curent, furnizandu-le in mod continuu actualizari in ceea ce priveste situatia lor fata de cerintele ISO pentru marcajul CE.
Acest lucru este posibil prin alocarea unor specialisti Elite care urmaresc toate procesele, incepand cu inregistrarea ISO si terminat cu finalizarea aprobarii Marcajului CE. Rezultatul final al acestui program este un client mai satisfacut, care a experimentat frustrari minime.
Szutest are in spate decenii de experienta in relatia sa cu organismul de acreditare SZU – cel mai vechi si cel consacrat din Uniunea Europeana, cu domeniul cel mai larg de acreditare. SZU poseda un laborator de testare si calibrare de peste 53 ani, in cadrul caruia efectueaza testele sale de acreditare din UE.
Companiile care produc dispozitive medicale au intalnit numeroase provocari incercand sa obtina certificarea ISO 13485. Programul Elite inlatura toate aceste dificultati, punand la dispozitie, in schimb, sprijinul extrem de pozitiv si indrumarile exceptionale ale specialistilor sai.
Programul Elite garanteaza clientilor interactiuni personalizate cu auditorii si cu personalul administrativ. Rezultatul acestei abordari participative a clientilor sunt chiar clientii mult mai bine informati si mai putin stresati de cerintele inregistrarii ISO 13485, ca si de pasii aprobarii de Marca CE.
Szutest continua sa deschida noi cai de a se adresa nevoilor reale experimentate de producatorii de dispozitive medicale. (sursa: www.prleap.com)